Experienta pe un post similar.
Buna cunoastere a soft-urilor Saga/Ciel, Excel.
Bune cunostinte ale legislatiei fiscale nationale.
Implicare si curiozitate in organizarea financiar-contabila a clientului, legata de obiectul de activitate.
Persoana organizata, comunicativa, cu spirit de echipa si determinata de a-si dezvolta cariera.
Cunoasterea limbii franceza/engleza reprezinta un avantaj.
Disponibilitate pentru job full time.
Pentru servicii de evidenta contabila:
- consiliere in intocmirea documentelor contabile primare;
- inregistrarea documentelor primare;
- intocmirea balantei lunare de verificare;
- intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar, cartea mare;
- intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale;
- intocmirea /depunerea situatiilor financiare semestriale/anuale;
- consultanta privind legislatia financiar-contabila, legata de obiectul de activitate;
- asistare si reprezentare in fata controalelor fiscale;
- reglarea/urmarirea fisei pe platitor;
- obtinerea de certificate de atestare fiscala;
- informarea lunara a conducerii societatii, despre rezultatele financiar-contabile;
- intocmirea de rapoarte tip solicitate suplimentar de management.
Experienta pe un post similar.
Atestat Inspector Resurse Umane.
Cunostinte de Legislatia Muncii.
Cunoastere buna a programului Saga/Ciel, Excel.
Persoana organizata, comunicativa, cu spirit de echipa si determinata de a-si dezvolta cariera.
Cunoasterea limbii franceza/engleza reprezinta un avantaj.
Disponibilitate pentru job full time.
Pentru servicii de salarizare si administare personal:
- preluarea pontajelor pentru intocmirea statului de salarii;
- intocmirea/depunerea statelor de salarii;
- comunicarea cuantumului impozitelor si taxelor de plata aferente salariilor;
- intocmirea/depunerea tuturor declaratiilor aferente salariilor;
- intocmirea/inregistrarea contractelor de munca Revisal;
- intocmirea/inregistrarea actelor aditionale, deciziilor sau altor acte specifice;
- intocmirea/depunerea fiselor fiscale;
- administrarea dosarelor de personal;
Momentan nu exista nici un post diponibil !